چند خودرو در جهان طی سال 2012 فروخته شد؟
 

 فروش جهانی خودرو در سال 2012 با افزایش نزدیک به پنج درصدی نسبت به سال 2011 به حدود 81 میلیون و 700 هزار دستگاه رسید.

در حالی آمار ناامیدکننده‌ای از وضعیت بازار خودرو در منطقه اروپا طی سال گذشته و امسال منتشر شده است که تازه‌ترین اطلاعات انجمن جهانی خودروسازان نشان می‌دهد که در سال گذشته فروش جهانی خودرو با رشد مواجه شده است.

براین اساس فروش جهانی انواع خودرو شامل سواری و تجاری در سال گذشته با افزایش 4.8 درصدی به 81.7 میلیون دستگاه رسید. رقمی که در سال 2011 معادل 77.9 میلیون دستگاه بود.

به صورت تفکیک شده فروش خودروهای سواری و تجاری در سال قبل به ترتیب 5.7 و 2.8 درصد افزایش یافت و به 60.5 و 21.3 میلیون دستگاه رسید.

رشد فروش خودرو در جهان طی سال گذشته میلادی در حالی رخ داده است که در همین مدت بازار خودروی اروپا در بحران شدیدی بسر برده و تولید و فروش خودرو در اغلب کشورهای این منطقه با کاهش مواجه شده است. این در حالی است که وضعیت بازار خودرو در آمریکا و آسیا کاملا متفاوت بوده و اطلاعات منتشر شده حاکی از رونق نسبی بسیاری از بازارهای خودرو در این دو قاره است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 613
بازدید دیروز : 3021
بازدید هفته : 613
بازدید ماه : 10970
بازدید کل : 473794
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2